Gigabit Voucher: Ενίσχυση 200€ για γρήγορο internet – Άνοιξαν οι αιτήσεις

Gigabit Voucher: Ενίσχυση 200€ για γρήγορο internet - Άνοιξαν οι αιτήσεις

Άνοιξε η πλατφόρμα αιτήσεων για το Gigabit Voucher, ένα πρόγραμμα που προσφέρει επιδότηση 200 ευρώ σε νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση διαδικτύου άνω των 100 Mbps, σε περιοχές με διαθέσιμη υποδομή οπτικής ίνας.

Δείτε ακόμα: Τέλη κυκλοφορίας 2026: Όσα πρέπει να ξέρετε

Το κουπόνι καλύπτει μέρος του κόστους για νέα σύνδεση (τουλάχιστον 250 Mbps) καθώς και μέρος της συνδρομής για 24 μήνες.

Διαδικασία αίτησης

Για να αποκτήσει κάποιος το voucher, χρειάζονται πέντε βήματα:

  1. Έλεγχος κάλυψης περιοχής μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος.

  2. Είσοδος με κωδικούς Taxisnet και υποβολή αίτησης.

  3. Επιλογή νέας ή υφιστάμενης σύνδεσης και συμπλήρωση στοιχείων.

  4. Παραλαβή του voucher με email και SMS.

  5. Επικοινωνία με τον πάροχο για ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Διανομή κουπονιών σε φάσεις

  • Α’ φάση: 200.000 κουπόνια – απαιτείται ολοκλήρωση 60.000 συνδέσεων «Smart Readiness».

  • Β’ φάση: 100.000 κουπόνια – προϋπόθεση 30.000 νέες συνδέσεις Smart Readiness.

  • Γ’ φάση: 50.000 κουπόνια – προϋπόθεση 15.000 νέες συνδέσεις.

  • Δ’ φάση: 50.000 κουπόνια – προϋπόθεση οι υπόλοιπες 15.000 συνδέσεις.

Δικαιούχοι

Συμμετέχουν όλα τα νοικοκυριά και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που:

  • Δεν διαθέτουν ήδη σύνδεση άνω των 100 Mbps.

  • Βρίσκονται σε περιοχές παρέμβασης του προγράμματος.

  • Για τις επιχειρήσεις απαιτείται να έχουν ελληνικό ΑΦΜ, ενεργή δραστηριότητα, να ανήκουν σε επιλέξιμο ΚΑΔ, να λειτουργούν νόμιμα και να πληρούν τις προϋποθέσεις ΜμΕ (χωρίς υπέρβαση των ορίων ενισχύσεων de minimis).

Προϋποθέσεις για τους παρόχους

Οι υπηρεσίες που θα προσφέρονται μέσω του Gigabit Voucher πρέπει:

  • Να παρέχουν ταχύτητες ≥ 250 Mbps download ή συμμετρικές ≥ 100 Mbps.

  • Να περιλαμβάνουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (modem/router).

  • Να δίνουν έκπτωση ίση ή μεγαλύτερη από το ποσό του voucher σε σχέση με τις τιμές εκτός προγράμματος.

  • Οι μεγάλοι πάροχοι (>20% μερίδιο αγοράς) πρέπει να προσφέρουν και υπηρεσίες χονδρικής για να μπορούν να συμμετάσχουν και μικρότεροι πάροχοι.

Share This Article
Σπούδασε στο Communication and Media Studies (National and Kapodistrian University of Athens)
Exit mobile version