Δημοσθένης Σαρηγιάννης: Τα μοντέλα δείχνουν μέχρι και 2.000 κρούσματα τη μέρα

Δημοσθένης Σαρηγιάννης: Τα μοντέλα δείχνουν μέχρι και 2.000 κρούσματα τη μέρα

Το καμπανάκι του κινδύνου έκρουσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο καθηγητής Περιβαλλοντικής και Υγειονομικής Μηχανικής, Δημοσθένης Σαρηγιάννης, ο οποίος ανέφερε ότι «πολύ εύκολα μπορούμε να φτάσουμε τα 500 και τα 600 κρούσματα κορωνοϊού την ημέρα».

Ο κ. Σαρηγιάννης τόνισε ότι τα μαθηματικά μοντέλα δείχνουν ότι αν δεν βελτιωθεί ο βαθμός εφαρμογής των υπαρχόντων μέτρων, στα τέλη Δεκεμβρίου τα κρούσματα μπορούν να φτάσουν τα 2.000 την ημέρα. «Είναι αυτό που λένε όλοι απλά εμείς το λέμε ποσοτικά», εξήγησε ο καθηγητής.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component isVideo” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>
bannerWrp”>

Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Σαρηγιάννη, βέβαια, θα ληφθούν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, ώστε να μη χρειαστεί να δούμε ούτε 1.000, ούτε 2.000 κρούσματα τη μέρα.

Ο καθηγητής πρόσθεσε ότι η καθολική χρήση μάσκας, με σοβαρή εφαρμογή  μπορεί να οδηγήσει σε σταθεροποίηση των κρουσμάτων και σε μείωση του μέσου όρου στα 210 κρούσματα.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>

Ερωτηθείς για την περαιτέρω μείωση του ωραρίου λειτουργίας στην εστίαση στην Αττική, ο ίδιος θεωρεί ότι δεν είναι και τόσο δυναμικό μέτρο, όπως είναι το «μάσκα παντού».

Ένα άλλο δυναμικό μέτρο, είπε πως θα ήταν η χρήση συσκευών απολύμανσης του αέρα σε εσωτερικούς χώρους που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα συγχρωτισμού, όπως είναι τα ασανσέρ δημοσίων κτιρίων και τα λεωφορεία.

Πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version