Άτομα ζητούνται για εξυπηρέτηση πελατών σε γραμμή έκτακτης ανάγκης

Άτομα ζητούνται για εξυπηρέτηση πελατών σε γραμμή έκτακτης ανάγκης

Η ICAP Outsourcing Solutions αναζητά υπάλληλους για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του CONTACT CENTER στο Μαρούσι, για λογαριασμό συνεργάτη της. Ο ρόλος αφορά την άμεση και ακριβή διαχείριση εκτάκτων περιστατικών, προσφέροντας λύσεις σε κρίσιμες καταστάσεις.

Αρμοδιότητες:

  • Καταγραφή περιστατικών και διαβίβαση GPS
  • Συντονισμός κλήσεων και άμεση αντίδραση σε έκτακτες ανάγκες

Απαιτήσεις:

  • Ψυχραιμία, ενεργητική ακρόαση και αποφασιστικότητα
  • Άριστα αγγλικά, γνώση γαλλικών επιθυμητή

Παροχές:

  • Σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητες εξέλιξης

Πατήστε ΕΔΩ για Πληροφορίες και Επικοινωνία

Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας

Share This Article
Η Έμμυ Αβράμη είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Με ειδίκευση στη διεθνή ειδησεογραφία και πολυετή εμπειρία στην αρθρογραφία, καλύπτει θέματα που αφορούν την αγορά εργασίας και τις εξελίξεις στον εργασιακό τομέα. Η αρθρογραφία της χαρακτηρίζεται από ακρίβεια, σαφήνεια και υπευθυνότητα, προσφέροντας στον αναγνώστη έγκυρη και χρήσιμη πληροφόρηση.
Exit mobile version