Η ICAP Outsourcing Solutions αναζητά υπάλληλους για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του CONTACT CENTER στο Μαρούσι, για λογαριασμό συνεργάτη της. Ο ρόλος αφορά την άμεση και ακριβή διαχείριση εκτάκτων περιστατικών, προσφέροντας λύσεις σε κρίσιμες καταστάσεις.
Αρμοδιότητες:
Advertisements
- Καταγραφή περιστατικών και διαβίβαση GPS
- Συντονισμός κλήσεων και άμεση αντίδραση σε έκτακτες ανάγκες
Απαιτήσεις:
- Ψυχραιμία, ενεργητική ακρόαση και αποφασιστικότητα
- Άριστα αγγλικά, γνώση γαλλικών επιθυμητή
Παροχές:
- Σύμβαση αορίστου χρόνου
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητες εξέλιξης
Πατήστε ΕΔΩ για Πληροφορίες και Επικοινωνία
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας
Advertisements