Advertisements

Στα όρια τους έχουν φτάσει οι υπάλληλοι του μετρό στα εκδοτήρια με τις κάρτες Athenacard για την δωρεάν μετακίνηση ανέργων και ΑμεΑ. Δεν είναι όμως μόνο οι υπάλληλοι που έχουν φτάσει στα όρια της νευρικής κρίσης

Οι ενδιαφερόμενοι ταλαιπωρούνται ώρες στις ουρές των εκδοτηρίων ενώ ακόμη η φόρτωση των καρτών δεν έχει ενεργοποιηθεί και παράλληλα δεν είναι λίγα τα περιστατικά με πολίτες να «ψάχνουν» τα pin τους

Advertisements

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες που φτάνουν μαζικά στα dikaiologitika.gr άνεργοι και ΑμεΑ βρίσκονται απέναντι με την σκληρή ελληνική πραγματικότητα και τις παθογένειες του νέου συστήματος με την Athenacard.

Αναφορές που φτάνουν καθημερινά, μιλούν για μην απόδοση των pin των καρτών που απαιτούνται για την πιστοποίηση και ενεργοποίηση των καρτών μέσω της εφαρμογής της ΗΔΙΚΑ

Μιλώντας με υπαλλήλους του μετρό διαπιστώνουμε ότι το φαινόμενο αυτό οφείλεται στον φόρτο εργασίας και τις ατέλειωτες ουρές ενώ δύο είναι τα τινά. Είτε οι υπάλληλοι βάζουν τα οκτώ ψηφία της ημερομηνίας γέννησης είτε ρωτούν τους αιτούντες για έκδοση της κάρτας, το pin που θέλουν να χρησιμοποιήσουν. Δεν φτάνει αυτό όμως λένε οι υπάλληλοι του μετρό. Οι πολίτες μετά από την ταλαιπωρία που υφίστανται ακόμα και να έχουν πληροφορηθεί από τους υπαλλήλους των εκδοτηρίων το pin τους από την αναμονή που αναγκάζονται να υφίστανται ξεχνούν τον κωδικό.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Αποτέλεσμα… η έκδοση νέας κάρτας και όχι με το αζημίωτο βέβαια. Η χρέωση για αντικατάσταση της κάρτας είναι 2 ευρώ αφού δεν υπάρχει τρόπος για την εύρεση του αρχικού pin που έχει δοθεί από το εκδοτήριο του μετρό.

Το δεύτερο και ίσως σημαντικότερο πρόβλημα… η μη φόρτωση των καρτών ακόμα και μετά την ενεργοποίηση από την εφαρμογή της ΗΔΙΚΑ. Τέσσερις ημέρες μετά την ενεργοποίηση των πρώτων καρτών η φόρτιση των δωρεάν μετακινήσεων στις κάρτες δεν είναι ακόμα δυνατή. Οι υπάλληλοι του μετρό που μίλησαν στα dikaiologitika.gr όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά και από μεριά τους απευθύνουν σχετικό ερώτημα στον ΟΑΣΑ για το πότε θα γίνει η φόρτωση των καρτών αλλά δεν λαμβάνουν καμία απάντηση, ώστε να μπορούν να ενημερώσουν τους πολίτες που συρρέουν μαζικά για ακόμη μια φορά στα εκδοτήρια.

Καθυστερήσεις έχουμε και στην αποστολή των καρτών για όσους έχουν κάνει αίτηση ηλεκτρονικά την αίτηση τους ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο. Την 1η Ιανουαρίου ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι έχει ολοκληρωθεί η έκδοση και αποστολή όλων των καρτών και πως όλες οι νέες αιτήσεις θα επεξεργάζονται άμεσα. Κάτι όμως που δεν αληθεύει αφού δεν είναι λίγες οι αναφορές πολιτών ότι ακόμη περιμένουν την κάρτα να τοους σταλεί ταχυδρομικά.

Επίσης οι οπλίτες θητείας και οι ένστολοι που είναι δικαιούχοι δωρεάν μετακίνησης που δεν έχουν καν λάβει τις κάρτες τους μέχρι και σήμερα.

Τα προβλήματα αυτά έβγαλαν εκτός και το χρονοδιάγραμμα για το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του μετρό. Ειδικότερα αν και το χρονοδιάγραμμα του ΟΑΣΑ είχε καθορίσει την 15η Μαρτίου ως την ημερομηνία «σφραγίσματος» των σταθμών αυτών, καθώς δεν έχει περατωθεί η διαδικασία αναβάθμισης των ακυρωτικών μηχανημάτων και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η διανομή των προσωποποιημένων καρτών σε όλους τους δικαιούχους που δικαιούνται δωρεάν ή μειωμένο εισιτήριο, βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσουν να κλείσουν οριστικά οι μπάρες στο μετρό.

Από τις 5 Μαρτίου έχει ξεκινήσει το κλείσιμο στους σταθμούς «Σύνταγμα», «Ανθούπολη», «Περιστέρι», «Σεπόλια», «Ηλιούπολη», «Άλιμος», «Αργυρούπολη», «Ελληνικό», «Αγία Μαρίνα», «Κεραμεικός», «Χολαργός», «Νομισματοκοπείο», «Αγία Παρασκευή», «Χαλάνδρι», «Ταύρος» και «Μαρούσι», ωστόσο ανοικτή παραμένει ακόμη μία πύλη για τα ΑμεΑ και τους ανέργους. Μερικώς κλειστές από τον Νοέμβριο είναι οι πύλες σε επτά σταθμούς (Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Αιγάλεω, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Αγία Μαρίνα), ωστόσο το επιβατικό κοινό δεν έχει εξοικειωθεί ακόμη.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, τώρα έχουν εκδοθεί περίπου 600.000 προσωποποιημένες κάρτες και ελευθέρας από ένα συνολικό αριθμό που υπολογίζεται περί τις 750.000(πηγή)

Advertisements