Αποζημίωση 800 ευρώ: Δεύτερη ευκαιρία για όσες επιχειρήσεις δεν υπέβαλαν δήλωση

Αποζημίωση 800 ευρώ: Δεύτερη ευκαιρία για όσες επιχειρήσεις δεν υπέβαλαν δήλωση

Με τη νέα κοινή υπουργική απόφαση ΓΔΟΥ 132/2020 τροποποιείται η 39162 ΕΞ 15.4.2020 “Αποζημίωση ειδικού σκοπού για την ενίσχυση επιχειρήσεων, λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19” .

Με τις τροποποιήσεις δίνεται η δυνατότητα :

1. Υποβολής αίτησης έως τις 19 Ιουνίου για επιχείρηση η οποία πραγματοποιεί απαλλασσόμενες από το ΦΠΑ πράξεις (εκροές) χωρίς δικαίωμα έκπτωσης και απαλλασσόμενες από το ΦΠΑ πράξεις (εκροές) με δικαίωμα έκπτωσης και υπέβαλε αίτηση για τη χορήγηση αποζημίωσης ειδικού σκοπού, η οποία απερρίφθη λόγω υποβολής μηδενικών δηλώσεων ΦΠΑ καθ’ όλη την περίοδο από 1η Απριλίου 2019 έως 29η Φεβρουαρίου 2020, και από 1η Απριλίου 2019 και μετά έχει πραγματοποιήσει απαλλασσόμενες από το ΦΠΑ πράξεις (εκροές) χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ή απαλλασσόμενες από το ΦΠΑ με δικαίωμα έκπτωσης, οι οποίες περιλαμβάνονται στη δήλωση ΦΠΑ στον κωδικό 310 και 349 αντίστοιχα.

2. Υποβολής αίτησης  έως τις 19 Ιουνίου για Συμπλοιοκτησίες και κοινωνίες αστικού ή κληρονομικού δικαίου κερδοσκοπικού χαρακτήρα με εξαίρεση τις κοινωνίες κληρονόμων εταίρων Ε.Π.Ε.

3. Υποβολής αίτησης έως 19 Ιουνίου για δικαιούχους που δεν υπέβαλλαν αίτηση ως την 28η Απριλίου.

4. Τέλος οι  επιχειρήσεις που στις 20.03.2020 εντάσσονταν σε μία από τις τέσσερις γενικές κατηγορίες πληττόμενων δραστηριοτήτων, που περιγράφονται στο τέλος του πίνακα της απόφαση 39162 ΕΞ 2020/2020 , χωρίς αναγραφή ΚΑΔ, δύνανται να εισέλθουν εκ νέου στην πλατφόρμα «my Business Support» μέχρι και την 19η Ιουνίου 2020 και να επιβεβαιώσουν, συμπληρώνοντας ειδικό σχετικό πεδίο, ότι ανήκουν σε μία από τις τέσσερις αυτές γενικές κατηγορίες πληττόμενων κλάδων»

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version