Απαγορεύεται η πώληση διαρκών αγαθών στα σούπερ μάρκετ συμφωνα με απόφαση του υπ. Ανάπτυξης

Απαγορεύεται η πώληση διαρκών αγαθών στα σούπερ μάρκετ συμφωνα με απόφαση του υπ. Ανάπτυξης

Την απόφαση έλαβε η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης – Επίκεινται ανακοινώσεις – Είχε προηγηθεί διαμαρτυρία των εμπόρων για αθέμιτο ανταγωνισμό – Όχι και στα «pick up points» που ζητούσαν οι αλυσίδες

Στην απόφαση να απαγορεύσει την πώληση διαρκών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ καθώς αυτό συνιστά αθέμιτος ανταγωνισμός, κατέληξε το υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων έπειτα και απ’ τις διαμαρτυρίες των εμπόρων.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η σχετική απόφαση αναμένεται να κοινοποιηθεί αργότερα, εντός της ημέρας. Σύμφωνα με αυτή θα γίνει διαχωρισμός των προϊόντων με βάση τους ΚΑΔ που έχει ζητηθεί να υπάρξει αναστολή λειτουργίας καταστημάτων.
code-block code-block-7″>
Έτσι τα σούπερ μάρκετ πλέον θα μπορούν να πωλούν τρόφιμα και είδη βασικής ανάγκης, όχι όμως αγαθά όπως βιβλία, παιχνίδια, ρούχα, μικροσυσκευές, χριστουγεννιάτικα είδη κοκ

Είχε προηγηθεί επιστολή διαμαρτυρίας της ΕΣΕΕ με την οποία ζητούσε την παρέμβαση του υπουργείου μιας και η διάθεση τέτοιων προϊόντων απ’ τα σούπερ μάρκετ ωθούσε σε συγκέντρωση της αγοράς και σε αθέμιτο ανταγωνισμό. Μάλιστα σε δηλώσεις του προς το newmoney ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας είχε αφήσει ανοικτό ακόμα και το ενδεχόμενο προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Η ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης, αναφέρουν οι ίδιες οι πληροφορίες, εξέτασε το ζήτημα κρίνοντας ότι θα πρέπει να υπάρξει τελικά η σχετική απαγόρευση, η οποία και αναμένεται.

«Όχι» και στα pick up points
code-block code-block-4″>
Υπενθυμίζεται ότι (και) για λόγους ανταγωνισμού επίσης απορρίφθηκε το οποίο είχαν υποβάλει μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου, όπως η Leroy Merlin, η Κωτσόβολος και η Public Media Markt για τη δυνατότητα λειτουργίας «pick up» σημείων ώστε ο καταναλωτής, που έκανε τις αγορές του online να μπορούσε να πηγαίνει ο ίδιος σε προκαθορισμένο μέρος για την παραλαβή. Το επιχείρημα των αλυσίδων ήταν η αποφυγή επανάληψης του αλαλούμ που είχε προκληθεί με τις ταχυμεταφορές και τις παραδόσεις των προϊόντων στα σπίτια των καταναλωτών, ειδικά καθώς επίκειται και η περίοδος των προσφορών της Black Friday.

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version