Άνοιγμα Σχολείων: Ξεκίνησε μαζική παραγωγή μασκών για μαθητές

Άνοιγμα Σχολείων: Ξεκίνησε μαζική παραγωγή μασκών για μαθητές

item__intro item__intro–gray rr”>

Ξεκίνησε μετά την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο του σχετικού διαγωνισμού , η παραγωγή μασκών , τις οποίες θα προμηθευτούν όλα τα σχολεία ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς . Αυτό τονίζει σε δήλωση του , ο Δημήτρης Παπαστεργίου , πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) , που ήταν και ο φορέας που διενήργησε το σχετικό διαγωνισμό.

contentAds inContent-right”>

«Η ολοκλήρωση του προσυμβατικού ελέγχου και η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο σήμερα το μεσημέρι των διαδικασιών που ακολουθήθηκαν από τις υπηρεσίες της ΚΕΔΕ, δείχνει πως όλες οι διαδικασίες, παρότι έγιναν μέσα σε χρόνο ρεκόρ, δεν στερήθηκαν διαφάνειας και νομιμότητας» υπογραμμίζει.

Σύμφωνα με τον κ. Παπαστεργίου η ΚΕΔΕ προχωρά άμεσα « στην υπογραφή συμβάσεων με τους προσωρινούς αναδόχους, κάποιοι εκ των οποίων έχουν ήδη αρχίσει την παραγωγή των μασκών». Ακόμη επισημαίνει ότι « τις επόμενες ημέρες, όλοι οι Δήμοι της χώρας θα κληθούν (ακόμη και μέσα στο Σαββατοκύριακο σε κάποιες περιπτώσεις) να εργαστούν έτσι ώστε το πρωί της Δευτέρας να βρει τα σχολεία με όλα τα απαραίτητα για την έναρξη μιας ασφαλούς σχολικής χρονιάς».
contentAds inContent-center”>
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version