Ακτή Βουλιαγμένης: Έβαλαν ρεζερβέ ξαπλώστρες με €50 – Τους γύρισαν την πλάτη οι λουόμενοι

Ακτή Βουλιαγμένης: Έβαλαν ρεζερβέ ξαπλώστρες με €50 - Τους γύρισαν την πλάτη οι λουόμενοι

Με τα μέτρα προστασίας για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού στις παραλίες η εύρεση ξαπλώστρας είναι πολλές φορές δύσκολη.

Με αυτό το σκεπτικό και προκειμένου να βοηθήσει συχνούς πελάτες της η Ακτή Βουλιαγμένης αποφάσισε να δημιουργήσει μια ζώνη για ρεζερβέ ξαπλώστρες κοστολογώντας κάθε σετ για 50 ευρώ το Σαββατοκύριακο και τις αργίες και 40 ευρώ τις καθημερινές.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component isVideo” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>
bannerWrp”>

Όπως, όμως φαίνεται στις φωτογραφίες από το protothema.gr οι λουόμενοι γύρισαν την πλάτη στο εγχείρημα αυτή επιλέγοντας το τμήμα της παραλίας και τις «ελεύθερες» ξαπλώστρες.

Σημειώνεται ότι στο πακέτο εκτός από το ρεζερβέ σετ για δύο ξαπλώστρες περιλαμβάνεται «η διέλευση από τον έλεγχο εισιτηρίων χωρίς αναμονή, η δωρεάν χρήση κυτίου φύλαξης τιμαλφών στην ομπρέλα και θέση Parking (απέναντι από την Κεντρική Είσοδο)».

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version