Περιγραφή
Έχεις εμπειρία στην καταχώρηση δεδομένων και θέλεις να συνεχίσεις στον ίδιο τομέα; Είσαι οργανωτικός/ή και άμεσος/η ,ενώ παράλληλα, θέλεις να ξεκινήσεις να εργάζεσαι σε μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες μεταφορών παγκοσμίως; Είναι η ευκαιρία σου αν διαθέτεις άριστες δεξιότητες στον συντονισμό εργασιών να κάνεις την αίτησή σου τώρα για τον/την υπάλληλο καταχώρησης στοιχείων με άμεσες διαδικασίες πρόσληψης.
Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης υπάλληλος καταχώρησης στοιχείων είναι:
Advertisements
- καταχώρηση δεδομένων και η επεξεργασία πληροφοριών με απόλυτη εχεμύθεια
- τήρηση των προβλεπόμενων χρόνων υλοποίησης και συμμόρφωσης των διαδικασιών
- οργάνωση της διαδικασίας και αρχειοθέτηση των εγγράφων που θα ψηφιοποιηθούν
- ορθή ,λεπτομερής και γρήγορη καταχώρηση δεδομένων των απαραίτητων εγγράφων
Απαραίτητα Προσόντα
Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης υπάλληλος καταχώρησης στοιχείων , χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:
- επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχη θέση καταχώρησης δεδομένων
- απόφοιτος ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
- άριστη χρήση H/Y
- δεξιότητες συντονισμού έργων, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
- οργανωτική διαχείριση του όγκου και κατάλληλη διαχείριση χρόνου
- ομαδικό πνεύμα και άριστες ικανότητες συνεργασίας
Παροχές
Ο πελάτης μας προσφέρει για τον/την υπάλληλο καταχώρησης στοιχείων:
- ευχάριστο περιβάλλον εργασίας και ομαδικής συνεργασίας
- έξοδα μετακίνησης
Πληροφορίες ΕΔΩ