Advertisements

Δείτε αναλυτικά στις παρακάτω αγγελίες εργασίας:

Area Manager στην Αττική

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Advertisements

Area Manager στην Αττική, σε μία από τις εξής περιοχές: Αττική, Βοιωτία, Εύβοια, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος

  • Αναλαμβάνετε μια θέση-κλειδί στην εταιρία. Έχετε υπό την επίβλεψή σας περίπου 5 καταστήματα, σε μια ευρύτερη περιοχή στην Αττική, ενεργώντας τοπικά ως ένας επιχειρηματίας
  • Είστε υπεύθυνος/-η για την επίτευξη των στόχων, το σύνολο της απόδοσης των καταστημάτων της ευθύνης σας και την πορεία των επιχειρηματικών δεικτών
  • Έχετε στη διοικητική σας ευθύνη περίπου 100 άτομα. Συμμετέχετε στην επιλογή, την εκπαίδευση και την προσωπική τους ανάπτυξη
  • Είστε αρμόδιος/-α για θέματα ροών και διαδικασιών, διαχείρισης εμπορευμάτων, καθώς και για την εφαρμογή και έλεγχο των εταιρικών οδηγιών
  • Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ/ ΑΕΙ), επιθυμητά Οικονομικές επιστήμες ή Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Ιδανικά, σχετική προϋπηρεσία στο χώρο του εμπορίου
  • Καλή γνώση Αγγλικών ή Γερμανικών
  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ., ευελιξία μετακινήσεων και μετεγκατάστασης
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα διοίκησης και παρακίνησης προσωπικού, ομαδικό πνεύμα
  • Προσαρμογή στις αλλαγές και ικανότητα επίλυσης ζητημάτων αντιμετωπίζοντάς τα ως πρόκληση
  • Ενθουσιασμός και δυναμικότητα για την ανάληψη μιας υπεύθυνης και απαιτητικής θέσης
  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με εξαιρετικές δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Ολοκληρωμένο, πρόγραμμα εκπαίδευσης, 15 περίπου μηνών, με την υποστήριξη έμπειρων στελεχών
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 2.660€ μικτά (κατά την εκπαίδευση) και φτάνουν τα 4.300€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
  • Εταιρικό αυτοκίνητο, που μπορείτε να χρησιμοποιείτε και στον ελεύθερο χρόνο σας, κινητό τηλέφωνο και iPad
  • Κατάλληλη προετοιμασία, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώ


Media Planner στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Εργάζεστε στον τομέα Marketing, στις εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης
  • Δημιουργείτε, παρακολουθείτε και ελέγχετε τα media plans σε καθημερινή βάση
  • Επικοινωνείτε με media agencies και διαφημιστικά μέσα (έντυπα, τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, outdoor)
  • Υποστηρίζετε τον Media Manager στη συλλογή πληροφοριών και στην αξιολόγηση νέων προτάσεων
  • Αποτελείτε μέρος μίας δημιουργικής ομάδας και συνεισφέρετε με νέες ιδέες και προτάσεις
  • Συμμετέχετε σε διαπραγματεύσεις και διαχειρίζεστε συμβόλαια, προσφορές και τιμολόγια
  • Παρακολουθείτε αναφορές, αναλύετε δεδομένα και προετοιμάζετε παρουσιάσεις
  • Ανώτατες σπουδές (ΑΕΙ) σε Marketing, Advertising, Επικοινωνία, ΜΜΕ ή Business
  • Απαραίτητη σχετική 4ετής προϋπηρεσία
  • Άριστα Αγγλικά και επιθυμητά Γερμανικά
  • Πολύ καλή χρήση MS Office
  • Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες, συνεργασία και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 2.280€ μικτά και φτάνουν τα 2.630€ στο 2ο έτος απασχόλησης
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Πληροφορίες εδώ


Διευθυντής-τρια Καταστήματος στην Αθήνα

Είστε έτοιμοι να ηγηθείτε μίας ομάδας στον χώρο του εμπορίου, αναλαμβάνοντας κάθε μέρα και μία νέα πρόκληση; Στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό, αναζητάμε αξιόπιστους εργαζόμενους, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Αναλαμβάνετε τη συνολική διαχείριση ενός καταστήματος, αναδεικνύοντας την επιχειρηματικότητά σας
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα του καταστήματος (~18 ατόμων), συμμετέχετε στην επιλογή και εκπαίδευσή τους
  • Διασφαλίζετε την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος, επιβλέπετε διαδικασίες και δείκτες (π.χ. τζίρο, παραγωγικότητα, αποδοτικότητα) και επιτυγχάνετε στόχους
  • Είστε υπεύθυνος-η για την εξυπηρέτηση και θετική αγοραστική εμπειρία των πελατών
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων
  • Αναλαμβάνετε εργασίες χρηματοοικονομικής διαχείρισης και απογραφές
  • Εργάζεστε με 8ωρη, 5μερη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες
  • Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ/ΑΕΙ), ιδανικά σε Οικονομικά ή Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε θέση ευθύνης στον χώρο του λιανικού εμπορίου
  • Εξοικείωση με τεχνολογία και Η/Υ
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, έμφαση στην ανάπτυξη και παρακίνηση της ομάδας
  • Ενθουσιασμός και όρεξη για την ανάληψη ενός ρόλου γεμάτο προκλήσεις
    • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με εξαιρετικές δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
    • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης 10 μηνών, με συνεχή υποστήριξη έμπειρων στελεχών
    • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.700€ μικτά (κατά την εκπαίδευση) και φτάνουν τα 2.500€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
    • Εταιρικό αυτοκίνητο που μπορείτε να χρησιμοποιείτε και στον ελεύθερο χρόνο σας και κάρτα καυσίμων. Πληροφορίες εδώ

 

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements