Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001 : 2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
H Adecco , για λογαριασμό της ZeniΘ , του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης :
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών ( ZeniΘ)
Έδρα : Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή θέσης :
- Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών
- Ενημέρωση σχετικά με τις εταιρικές διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
- Προώθηση και πώληση συνδυαστικών (dual energy) υπηρεσιών
- Καταχώριση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα και καθημερινή αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγραφών
- Έλεγχος και διαχείριση συμβάσεων ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων
- Καταχώριση / έκδοση συμβάσεων και λογαριασμών φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
Προφίλ υποψηφίου :
- Απόφοιτος ΤΕΙ / ΑΕΙ
- Απαραίτητη προϋπηρεσία δύο (2) ετών στην εξυπηρέτηση πελατών, ιδανικά στον τομέα παροχής υπηρεσιών
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Επιθυμητή η γνώση συστήματος CRM
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
- Δημιουργική σκέψη, υπευθυνότητα και συνέπεια
Παροχές εταιρίας :
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
Κάντε την αίτηση σας τώρα πατώντας στην αγγελία που εμφανίζεται από κάτω.
(Αν δεν εμφανίζεται η αγγελία πατήστε την αναζήτηση και περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα. Αν συνεχίζει να μην εμφανίζεται τότε σημαίνει ότι η θέση έχει καλυφθεί)
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.