Η TIME FRAME ιδρύθηκε το 1997 στο Friedrichsdorf/Taunus, τον τόπο όπου εφευρέθηκε η τηλεφωνία. Ξεκινήσαμε ως επιχείρηση λογισμικού & συστημάτων για CRM και διαχείριση της γνώσης. Διαπιστώσαμε γρήγορα τις ευκαιρίες ανάπτυξης υπηρεσιών CRM στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών από τις επιχειρήσεις, ως συνδετικός κρίκος μεταξύ πελατών, εμπορικής επωνυμίας και επιχείρησης. Και από την εξυπηρέτηση πελατών προέκυψαν οι υπηρεσίες Customer Care.
Ανακοινώνουμε νέες θέσεις εργασίας στην εγκατάσταση μας στην Θεσσαλονίκη! Η εργασία αφορά την εξυπηρέτηση πελατών με εισερχόμενες κλήσεις της DHL στα Γερμανικά. Αν είσαι επικοινωνιακός και εξυπηρετικός χαρακτήρας, τότε αυτή η θέση είναι για σένα!
Παρέχουμε εκπαίδευση 2 εβδομάδων (επί πληρωμή) για να εκπαιδευτείς πάνω στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας. Παράλληλα, η εταιρία μας δίνει διαρκώς ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης στο ανθρώπινο δυναμικό της!
Προσφέρουμε:
– Σταθερό μηνιαίο μισθό + (13. και 14. μισθό)
– 5 ήμερη εργασία
– Φιλικό εργασιακό περιβάλλον
– Υπερωρίες επί πληρωμή
Η Time Frame απασχολεί περισσότερους από 500 εργαζομένους από 23 διαφορετικές εθνικότητες σε Kaiserslautern, Essen, Porto, Braga και Θεσσαλονίκη, προσφέροντας υπηρεσίες τoυ Customer Service.
Γίνε κι εσύ δυνατό μέλος της ομάδας μας!
Κάνε αίτηση τώρα!
Απαραίτητα Προσόντα
– Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες
– Μιλάτε άριστα τα Γερμανικά
– Γνώση υπολογιστή & internet (Βασικό επίπεδο)
– Γρήγορη πληκτρολόγηση
Επικοινωνία:
Η ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
Πηγή: ergasiatora.gr
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.