Office & Customer Care Assistant σε εταιρία Β2Β (Primary Pharmaceutical Packaging) με έδρα την Αττική και ηγετική θέση στο τομέα της.
Bασικές αρμοδιότητες:
• Γραμματειακή υποστήριξη/ Αρχειοθέτηση
• Επεξεργασία & παρακολούθηση παραγγελιών μέχρι και της αφίξεως των εμπορευμάτων
• ‘Ελεγχος & Συντονισμός μεταφορών
• Ενασχόληση με την τιμολόγηση, συμφωνία υπολοίπων πελατών-προμηθευτών, συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση κυκλώματος αποθήκης Singular Manager Next.
• Επικοινωνία με πελάτες – προμηθευτές εξωτερικού για την επίλυση διάφορων θεμάτων
• Υποστήριξη γενικών εργασιών του λογιστηρίου
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών εγγράφων.
• Οργάνωση και εκτέλεση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. – Α.Ε.Ι. ή αντίστοιχου Ι.Ε.Κ. οικονομικών ή λογιστικής
• Άριστη γνώση Windows /MS Office/ Singular Logic
• Απαραίτητη προϋπόθεση η διετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Δυναμικός, ευχάριστος και επικοινωνιακός χαρακτήρας, με διαπραγματευτικές ικανότητες
• Αρίστη διαχείριση Ελληνικής –Αγγλικής Γλώσσας (γραπτά-προφορικά)
• Συνέπεια, υπευθυνότητα, εχεμύθεια, ευγένεια, πνεύμα συνεργασίας
• Ανάληψη πρωτοβουλιών
• Ικανότητα εργασίας κάτω από πίεση χρόνου
Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Εργασία δίπλα σε εξειδικευμένο προσωπικό υψηλής κατάρτισης
Η ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
Πηγή: ergasiatora.gr
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.