Advertisements

Η Makemeup Cosmetics είναι κορυφαία εταιρία

στον κλάδο του επαγγελματικού καλλυντικού με επώνυμα ποιοτικά brands.

Advertisements

Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρίας αναζητούνται κατάλληλοι υποψήφιοι

για να καλύψουν άμεσα την παρακάτω θέση με έδρα τη Θεσσαλονίκη :

Προσόντα υποψηφίων :

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ διοίκησης επιχειρήσεων ή / και σχολής γραμματέων ή πιστοποίηση ως γραμματέας διοίκησης
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε ανάλογη θέση υποστήριξης στελεχών, διοικητικών λειτουργιών και οργάνωσης επιχείρησης
  • Άριστη γνώση χειρισμού εμπορικών προγραμμάτων, CRM / ERP, MS Office, e-mail clients, internet
  • Άριστη χρήση της ελληνικής γλώσσας και άπταιστη γνώση ορθογραφίας
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, επιθυμητή η γνώση και μίας δεύτερης ξένης γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού συσκευών γραφείου και gadgets
  • Ικανότητα στη διαχείριση πληροφοριών και καταστάσεων με εχεμύθεια και διακριτικότητα
  • Ικανότητα στη διαχείριση χρόνου και στον χρονοπρογραμματισμό
  • Ικανότητα στην επικοινωνία τόσο στη γραπτή, όσο και στην προφορική
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης
  • Ικανότητα στην ταυτόχρονη εκτέλεση εργασιών
  • Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

Αρμοδιότητες υποψηφίων :

  • Πλήρης γνώση όλων των τομέων της επιχείρησης και των λειτουργιών της
  • Καθημερινή συνεργασία με τον CEO και τον general manager της επιχείρησης για λειτουργικά θέματα και για την υλοποίηση projects
  • Άσκηση διοικητικών καθηκόντων σύμφωνα με τις υποδείξεις της διοίκησης
  • Παρακολούθηση και επίλυση εκκρεμοτήτων σύμφωνα με τις οδηγίες της διοίκησης
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας (ηλεκτρονικής ή μη)
  • Επικοινωνία με προμηθευτές του εξωτερικού
  • Διαχείριση μηνυμάτων στα κοινωνικά δίκτυα
  • Σύνταξη αναφορών, εγγράφων, εμπορικών επιστολών, δελτίων τύπου
  • Μεταφράσεις μικρών κειμένων, δακτυλογράφηση, προετοιμασία υλικού, εκτυπώσεις, σκαναρίσματα κ.ά.
  • Δημιουργία παρουσιάσεων
  • Ταξινόμηση και αρχειοθέτηση εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων
  • Οργάνωση συναντήσεων της ομάδας των εργαζομένων και τήρηση αναλυτικών πρακτικών
  • Τήρηση ημερολογίου διοίκησης
  • Προετοιμασία, παρακολούθηση και υλοποίηση προγραμμάτων δραστηριοτήτων διοίκησης
  • Οργάνωση και χρονοπρογραμματισμός συναντήσεων της διοίκησης με εξωτερικούς συνεργάτες, προετοιμασία του χώρου και τήρηση αναλυτικών πρακτικών
  • Εξυπηρέτηση επισκεπτών στον χώρο της επιχείρησης
  • Οργάνωση ταξιδιών
  • Επικαιροποίηση των πολιτικών και των διαδικασιών της εταιρίας
  • Διαχείριση αποθεμάτων αναλώσιμων υλικών
  • Έρευνα αγοράς για νέους προμηθευτές αναλωσίμων και κλείσιμο νέων συμφερουσών συμφωνιών
  • Διατήρηση και διαχείριση επικαιροποιημένης λίστας πελατών
  • Σημείο επαφής για εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες / δημόσιες σχέσεις
  • Συνεργασία με τους υπαλλήλους της επιχείρησης για την επίτευξη της εύρυθμης λειτουργίας της
  • Οργάνωση και υποστήριξη εκδηλώσεων όπως σεμινάρια, συμμετοχή σε εκθέσεις κ.ά.
  • Λειτουργία και συντήρηση του εξοπλισμού γραφείου
  • Χρήση όλων των μέσων που σχετίζονται με το office automation

Υπεύθυνος επικοινωνίας : Γιώργος Κιόσης

Τηλέφωνο : 6981 111000

ΚΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ

jobs from neuvoo.com

 

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.

Advertisements