Στο τραπέζι του υπουργείου Μεταφορών είναι ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με βάση και την αξία του οχήματος.
Αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας από το 2019 εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών. Ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης δήλωσε στον Ant1 ότι στο τραπέζι του υπουργείου είναι ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με βάση και την αξία του οχήματος. Όπως είπε, σύμφωνα με την εισήγηση του υπουργείου εκτός από τα περιβαλλοντικά κριτήρια, θα λαμβάνονται υπόψη η αξία και η παλαιότητα του οχήματος.
«Το οδικό δίκτυο έχει βελτιωθεί σημαντικά, όχι όμως και στους επαρχιακούς δρόμους», απάντησε ερωτηθείς για το αν τα τέλη κυκλοφορίας θα συνδεθούν με την κατάσταση των δρόμων, ενώ επέρριψε στην τοπική αυτοδιοίκηση τη συντήρησή των επαρχιακών δρόμων. «Χρηματοδοτούνται οι δήμοι για να κάνουν τοπικά έργα, κι εκείνοι πρέπει να σχεδιάσουν πού θα τα διαθέσουν. Κάθε χρόνο δίνουμε χρήματα για οδικά έργα», τόνισε.
Όσον αφορά στα ανασφάλιστα οχήματα ο υφυπουργός Μεταφορών είπε ότι πάνω από 436.000 ιδιοκτήτες οχημάτων θα λάβουν σήμερα μέσω Taxisnet τα πρόστιμα.
Ωστόσο ο κ. Μαυραγάνης έκανε λόγο για μείωση του αριθμού των ανασφάλιστων οχημάτων μέσα σε ένα χρόνο επισημαίνοντας πως: «Πέρυσι τέτοια εποχή ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων ανέρχονταν σε 1,2 εκατ. οχήματα. Τώρα ο αριθμός τους έχει μειωθεί κατά 800.000 οχήματα».
Για την επιστροφή πινακίδων είπε πως «μετά τους πέντε μήνες πληρώνεις ανά μήνα», χαρακτηρίζοντας το μέτρο «εισπρακτικό».
Για τα τέλη που καλούνται να πληρώσουν όσοι τους έχει κλαπεί το όχημα, κάλεσε τους οδηγούς να προσκομίσουν στο υπουργείο Μεταφορών ή στην ΕΛ.ΑΣ. το σημείωμα που είχαν από την αστυνομία. Αυτό ισχύει μόνο για τα οχήματα που εκλάπησαν πριν από το 2008, καθώς από εκεί και έπειτα «υπάρχουν τα δεδομένα».
Για τα αχρηστευμένα, κάλεσε όσους διαθέτουν κάποιο να το δηλώσουν, σημειώνοντας πως «τα χρέη μετά το 2004 έχουν διαγραφεί». Δυστυχώς, όπως είπε, οι μοτοσικλέτες εξαιρούνται, λόγω του ότι οι μηχανές δεν υποχρεούνται σε απόσυρση, όπως τα αυτοκίνητα.
(πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ