Υπάλληλος Γραφείου ζητείται για διαχείριση παραγγελιών, τιμολόγηση & αποστολές. Περιοχή: Γέρακας – Κέντρο.
- Καθήκοντα:
Διαχείριση παραγγελιών (Skroutz, εμπορικό site), τιμολόγηση & αποστολές, καταχώρηση εσόδων-εξόδων, ενημέρωση αποθεμάτων, επικοινωνία με πελάτες & συνεργάτες. - Προσόντα:
Προϋπηρεσία (ιδανικά σε e-commerce), γνώση ERP & πλατφορμών e-shop, άριστο Excel, βασικές αρχές τιμολόγησης, οργανωτικότητα & ομαδικό πνεύμα. - Προσφέρουμε:
Ανταγωνιστικές αποδοχές, ευχάριστο περιβάλλον, προοπτικές εξέλιξης.