Advertisements

Η ICAP Outsourcing Solutions αναζητά υπάλληλους για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών του CONTACT CENTER στο Μαρούσι, για λογαριασμό συνεργάτη της. Ο ρόλος αφορά την άμεση και ακριβή διαχείριση εκτάκτων περιστατικών, προσφέροντας λύσεις σε κρίσιμες καταστάσεις.

Αρμοδιότητες:

Advertisements
  • Καταγραφή περιστατικών και διαβίβαση GPS
  • Συντονισμός κλήσεων και άμεση αντίδραση σε έκτακτες ανάγκες

Απαιτήσεις:

  • Ψυχραιμία, ενεργητική ακρόαση και αποφασιστικότητα
  • Άριστα αγγλικά, γνώση γαλλικών επιθυμητή

Παροχές:

  • Σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητες εξέλιξης

Πατήστε ΕΔΩ για Πληροφορίες και Επικοινωνία

Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας

Advertisements