Την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή σύμβαση μίσθωσης έργου διάρκειας έως 8 ημέρες, ομάδας 25 ατόμων για την υποστήριξη της διοργάνωσης. Σημειώνεται ότι οι ημέρες απασχόλησης τού κάθε ατόμου θα καθοριστούν με την υπογραφή της σύμβασής του αλλά δεν θα ξεπεράσουν τις οκτώ (8) ημέρες κατ’ ανώτατο όριο.
Συγκεκριμένα, η πρόσληψη αφορά τον αναφερόμενο παρακάτω αριθμό ατόμων με τα αντίστοιχα καθήκοντα. Η διοργάνωση τής 15ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί από 3 έως 6 Μαΐου του 2018• έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» (ΟΠΣ 5002343) και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από το Ελληνικό Δημόσιο.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Ο Υποστηρικτής της διοργάνωσης (Α.4) έχει ως κύριο αντικείμενο εργασίας τη στελέχωση του περιπτέρου που διαφημίζει την Έκθεση, τη διανομή υλικού έξω και μέσα στην Έκθεση, την υποστήριξη στο στήσιμο των περιπτέρων και τη στελέχωσή τους, την παροχή πληροφοριών στους ενδιαφερόμενους και άλλες υποστηρικτικές εργασίες.
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ή να αποστείλουν ταχυδρομικά σχετικό φάκελο, στον οποίο θα αναγράφεται ο κωδικός του αντικειμένου της σύμβασης και θα περιέχει:
1. Αίτηση συμμετοχής. Ο/Η υποψήφιος/α μπορεί να βρει την Αίτηση Συμμετοχής/Υπεύθυνη Δήλωση στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού (βλ. Νέα/Προκηρύξεις).
2. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο αστυνομικού δελτίου ταυτότητας.
3. Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα.
Ο φάκελος υποβάλλεται στα γραφεία του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού στην Αθήνα (Στρατηγού Καλλάρη 50, 154 52 Παλαιό Ψυχικό), από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 10.00-14.00. Η εμπρόθεσμη υποβολή των αιτήσεων που θα αποσταλούν ταχυδρομικά αποδεικνύεται από τη σφραγίδα του ταχυδρομείου.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Η προθεσμία υποβολής της αίτησης μαζί με τα αιτούμενα δικαιολογητικά (στα γραφεία του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού) λήγει την 3η Απριλίου 2018 και ώρα 14.00. Δείτε την προκήρυξη ΕΔΩ