Υπάλληλος εξυπηρέτησης περιστατικών εκτάκτων αναγκών
Η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτων αναζητά υπαλλήλους εξυπηρέτησης περιστατικών εκτάκτων αναγκών!
Με περισσότερο από 21 εκατομμύρια μέλη, η ADAC είναι η μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ο σταθμός κλήσης έκτακτης ανάγκης ADAC στην Ελλάδα αποτελεί θυγατρική του ομίλου ADAC.
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στη Γλυφάδα λαμβάνει κλήσεις για βοήθεια από τα μέλη της ADAC και πελάτες που βρίσκονται στο εξωτερικό αλλά και εντός Ελλάδας. Μια ενδιαφέρουσα, υπεύθυνη και ποικίλη εργασία σάς περιμένει. Στο πλαίσιο αυτό, θα εργάζεστε μαζί με τη δυναμική και διεθνή ομάδα μας, η οποία οργανώνει βοήθεια για τους συνδρομητές της ADAC.
Χαρακτηρίζεστε από έναν δομημένο και αξιόπιστο τρόπο εργασίας και θέλετε να προσφέρετε τις ικανότητές σας σε μια επιτυχημένη εταιρία;
Ταυτίζεστε με τις αξίες μας;
- ποιότητα
- πελατοκεντρική προσέγγιση
- καινοτομία
Αναζητούμε ενίσχυση από αφοσιωμένους υπαλλήλους που θα εφαρμόσουν την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους στη φροντίδα των μελών της ADAC και των ασφαλισμένων μέσω τηλεφώνου. Εκτός από την εξαιρετική ικανότητα επικοινωνίας που σας χαρακτηρίζει, είστε εξίσου θετικοί στις διαπροσωπικές σχέσεις και διατηρείτε την ηρεμία σε κάθε συνομιλία;
Αυτό είναι το προφίλ σας:
- Άπταιστος προφορικός λόγος της γερμανικής γλώσσας
- Βασικές γνώσεις αγγλικής γλώσσας
- Γνώσεις της ελληνικής γλώσσας (θα θεωρηθεί πλεονέκτημα)
- Καλή χρήση του υπολογιστή
- Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των συνδρομητών
- Ομαδική εργασία και ευελιξία
- Επικοινωνιακές δεξιότητες με στόχο την εξυπηρέτηση των συνδρομητών της ADAC στη Γερμανία και σε ολόκληρη την Ευρώπη
Τι να περιμένετε / παροχές:
- Μια υπεύθυνη δουλειά σε μια διεθνή εταιρία
- Εκπαίδευση και κατάρτιση στα συστήματά μας
- Νέες προκλήσεις σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία
- Ελκυστικός μισθός
Πληροφορίες ΕΔΩ