Advertisements

Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή. Με την ομάδα των 1.600 εργαζομένων μας, το ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, το εξειδικευμένο τμήμα b2b και το πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων μας, εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.

Αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους που θα αναλάβουν τη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πώλησης και εξυπηρέτησης πελατών στην περιοχή του Μοσχάτου.

Advertisements

Αρμοδιότητες:

 

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και λεπτομερής διερεύνηση αναγκών των πελατών.
  • Παροχή σωστών πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
  • Ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.
  • Μετατροπή των κλήσεων σε πωλήσεις με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα.

 

Απαραίτητα προσόντα:

 

  • Ανάλογη εργασιακή εμπειρία 2 -3 έτη σε τηλεφωνικό κέντρο, ιδανικά σε θέση πωλήσεων.
  • Επιθυμητό πτυχίο ΙΕΚ/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ.
  • Καλή χρήση Η/Υ (Ms Office).
  • Επιθυμητή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και πελατοκεντρική αντίληψη.
  • Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα.
  • Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων.

 

Η εταιρεία προσφέρει:

 

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών και bonus
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements