Το Mediterranean College – Athens Campus ζητά να προσλάβει Receptionist – Γραμματεία Υποδοχής (Κωδικός θέσης: REC_23_ATH) Κύριες αρμοδιότητες Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου Διαχείριση ψηφιακής και συμβατικής αλληλογραφίας Εξυπηρέτηση κοινού (φοιτητές, υπάλληλοι, καθηγητές) Διαχείριση προμηθειών (αναλωσίμων, υλικών καθαριότητας κ.ά.) Συντονισμός υπηρεσιών καθαριότητας και συντήρησης κτιρίου Υποστηρικτικές εργασίες για άλλα τμήματα Ωράριο Καθημερινή (Δευτέρα-Παρασκευή), οκτάωρη πρωινή (09.00-17.00) ή απογευματινή (14.00-22.00) απασχόληση και δύο Σάββατα τον μήνα (10.00-14.00) Απαραίτητα προσόντα Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση γραμματείας Πανεπιστημιακό πτυχίο Άριστη γνώστη αγγλικών (προφορικά και γραπτά) Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office) Απαραίτητα χαρακτηριστικά Ικανότητα αποτελεσματικής και γρήγορης επίλυσης θεμάτων Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες Επιμελημένη εμφάνιση Το Κολλέγιο προσφέρει: ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης Πληροφορίες ΕΔΩ ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ