Στη ΜΕΪΔΑΝΗΣ μετράμε ήδη 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εμπορία και διανομή ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού και έχουμε αναπτύξει πανελλαδικά ένα δίκτυο 30 σύγχρονων φυσικών καταστημάτων και ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου eShop, με στόχο να παρέχουμε σε επαγγελματίες και καταναλωτές λύσεις ποιότητας και υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Στο πλαίσιο της δυναμικής μας ανάπτυξης, αναζητούμε
Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Παραγγελιών eShop
(έδρα: Κεντρική Αποθήκη Ασπρόπυργος)
Ως υπάλληλος εξυπηρέτησης Παραγγελιών eShop θα συμμετέχεις στην έγκαιρη και ορθή εξυπηρέτηση των παραγγελιών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος meidanis.gr. Πιο συγκεκριμένα, στις αρμοδιότητες της θέσης περιλαμβάνονται:
- Καθημερινός έλεγχος παραγγελιών eShop
- Έλεγχος διαθεσιμότητας προϊόντων
- Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών eShop – συλλογή και συσκευασία (picking & packing)
- Διεκπεραίωση των αποστολών & διαχείριση επιστροφών
- Ενημέρωση πελατών για τους ακριβείς χρόνους παράδοσης
- Συμμετοχή στην παραλαβή και τακτοποίηση εμπορευμάτων
Εάν διαθέτεις:
- μικρή εμπειρία σε eShop ή αποθήκη
- καλή γνώση Η/Υ
και εάν:
- σ’ αρέσει να μαθαίνεις καινούργια πράγματα και να εξελίσσεσαι
- ψάχνεις να δουλέψεις σε μια μεγάλη εταιρεία, με ιστορία και συνεχή ανάπτυξη
- θεωρείς σημαντικό το καλό εργασιακό κλίμα