Advertisements

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΉ εταιρεία με διεθνή παρουσία, αναζητά Γραμματέα Διοίκησης. Αιγάλεω (Λιούμη)

Αρμοδιότητες
Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών
Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
Συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
Παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις
Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager

Advertisements

Απαραίτητα προσόντα
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Personal/Executive Assistant
Άριστη γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Άριστη γνώση Αγγλικών
Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου

Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)

 

αμοιβή 1.000€

 

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements