-
Θέλεις να εργαστείς στον τομέα της τηλεφωνίας σε θέση του/της Υπάλληλου Καταχώρησης Δεδομένων; Διαθέτεις σχετική εμπειρία σε ρόλους οργάνωσης και διαχείρισης πληροφοριών πελατών και είσαι άμεσα διαθέσιμος για εργασία; Αν έχεις ικανότητες συντονισμού εργασιών και επεξεργασίας αιτημάτων συμβολαίων κάνε την αίτησή σου τώρα για την θέση του/της Υπάλληλου Καταχώρησης Δεδομένων.
Οι κύριες αρμοδιότητες του/της Υπάλληλου Καταχώρησης Δεδομένων περιλαμβάνουν:
- καταχώρηση συμβολαίων πελατών στο σύστημα διαχείρισης πελατών
- ποιοτικό έλεγχο στις συμβάσεις και τις πληροφορίες που προέρχονται από το δίκτυο συνεργατών
- έλεγχος και αποστολή αρχείων εκπροσώπησης παροχών μέσω του crm
- διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών μέσω εφαρμογής
- συνεργασία και επικοινωνία με όλα τα τμήματα της εταιρείας για την διεκπεραίωση αιτημάτων των πελατών
Απαραίτητα Προσόντα
Προκειμένου να ανταποκρίνεται το προφίλ σου στις απαιτήσεις της θέσης του/της Υπάλληλου Καταχώρησης Δεδομένων, χρειάζονται οι παρακάτω δεξιότητες:
- απόφοιτος ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
- άριστη χρήση H/Y και CRM συστημάτων
- απαραίτητη προϋπηρεσία 1 έτους σε θέση καταχώρησης δεδομένων σε εταιρία τηλεφωνίας.
Παροχές
Ο πελάτης μας προσφέρει για την θέση του/της Υπάλληλου Καταχώρησης Δεδομένων.- ευχάριστο περιβάλλον εργασίας και ομαδικής συνεργασίας
- σταθερή 8ωρη πενθήμερη εργασία
- αορίστου σύμβαση συνεργασίας
.
Advertisements
Πληροφορίες ΕΔΩ
No related posts.
Advertisements