Advertisements

Η θέση εργασίας αφορά τη γραμματειακή και διοικητηκή υποστήριξη και κυρίως τα

ακόλουθα (αφορά άτομα ηλικίας 18-29 ετών λόγω προγράμματος ΟΑΕΔ):

Advertisements

1. Δημιουργία, αποστολή και ανάλυση προσφορών στους πελάτες

2. Χειρισμός έργων (ανάθεση υπηρεσιών στον κατάλληλο συνεργάτη και εποπτεία

της υλοποίησης)

3. Ενημέρωση πελατών για πληρωμές και την εξέλιξη των έργων τους μέσω email

ή τηλεφωνικά

4. Διαχείριση τιμολογίων

5. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών

6. Δημιουργία και αποστολή καμπανιών newsletter

7. Αρθρογραφία στο blog της εταιρείας σχετικά με τις υπηρεσίες μας

Απαραίτητα προσόντα για τη συγκεκριμένη θέση είναι τα ακόλουθα:

1. Ηλικία 18-29 ετών

2. Πτυχιούχος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

3. Άριστη γνώση της ελληνικής και πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

4. Επικοινωνιακός/η

5. Ευγενικός/ή

6. Προσαρμοστικός/ή

7. Θέληση για εξέλιξη

Εκπαίδευση:

Θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση για όλα τα παραπάνω

Οικονομικές απολαβές:

1. Βασικός μισθός

2. Παρέχεται Ασφάλεια ΙΚΑ και επιδόματα

3. Δυνατότητα αξιολόγησης και αύξησης μισθού έπειτα από εύλογο χρονικό διάστημα.

Ωράριο εργασίας:

1. Πενθήμερη 8ωρη εργασία

2. Δυνατότητα remote εργασίας κάποιες μέρες το μήνα

, αμοιβή 700€,

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements