Το Mediterranean College Θεσσαλονίκης ζητά να προσλάβει για το οικονομικό τμήμα
Διοικητικό Υπάλληλο
Κύριες αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνική και διά ζώσης) – ενημέρωση υπολοίπων – συμφωνίες διδάκτρων
- Καταχώριση πληρωμών, έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, καταχώριση διακανονισμών αποπληρωμής διδάκτρων
- Διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών και διεκδικούμενων ποσών
- Διαχείριση ταμείου – καταχώριση εξόδων – παρακολούθηση προμηθευτών
Ωράριο:
- Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή) απογευματινή οκτάωρη απασχόληση (11.00-19.00)
Απαραίτητα προσόντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πανεπιστημιακό πτυχίο (κατεύθυνση οικονομικά, λογιστική ή διοίκηση επιχειρήσεων)
- Άριστη γνώστη αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
- Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)
Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
- Ικανότητα αποτελεσματικής και γρήγορης επίλυσης θεμάτων
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Επιμελημένη εμφάνιση
Το κολέγιο προσφέρει:
- Εκπαίδευση για τη θέση
- Ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
- Ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης
Πληροφορίες ΕΔΩ