Ο δήμος Αθηναίων ανακοινώνει ότι οι ανανεώσεις, τροποποιήσεις καθώς και οι νέες αιτήσεις για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης του έτους 2018 που αφορούν τους κατοίκους της Αθήνας μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά ή με τη βοήθεια λογιστή μέσω του keaprogram.gr
Εναλλακτικά οι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στα Σημεία Εξυπηρέτησης Δημότη του δήμου Αθηναίων*.
Συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τις τροποποιήσεις:
Εάν σας ζητηθούν επιπρόσθετα δικαιολογητικά- μέσω διαπιστευτηρίων taxisnet από το σύστημα του www.keaprogram.gr – θα πρέπει να τα προσκομίσετε μαζί με το έντυπο συναίνεσης στις υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων ως εξής:
•Στις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων που έχετε κάνει την προηγούμενη αίτηση σας, ώστε να συμπληρωθεί ο φυσικός φάκελος με τα πρόσθετα δικαιολογητικά που απαιτούνται.
•Στα Κέντρα Κοινότητας του Δήμου Αθηναίων (Αγ. Κωνσταντίνου 14 ή Μαιζώνος 45 & Ψαρών) στην περίπτωση που η προηγούμενη αίτηση σας είχε υποβληθεί στo ΚΕΠ.
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Για τις νέες αιτήσεις διευκρινίζεται:
Στην περίπτωση που μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα που ορίζει το μήνυμα του Υπουργείου, ΔΕΝ προβείτε σε τροποποίηση, θα πρέπει να κάνετε νέα αίτηση προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά για εσάς και τα ενήλικα μέλη της οικογενείας:
•Τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
•Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) του ιδίου & των μελών εκτυπωμένο από υπολογιστή με πλήρη στοιχεία.
•Τον αριθμό ΙΒΑΝ (Αριθμό Λογαριασμό Τράπεζας) με πρώτο όνομα του δικαιούχου.
•Κινητό τηλέφωνο
•Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
•Λογαριασμό παροχής ρεύματος (τελευταίο )
•Εκκαθαριστικό της Εφορίας, Ε1 και εκκαθαριστικό του ΕΝΦΙΑ όλων των δικαιούχων του νοικοκυριού.
•Κάρτα και βεβαίωση ανεργίας θεωρημένη (αν υπάρχει).
•Αστυνομική Ταυτότητα όλων των δικαιούχων του νοικοκυριού ( Σε περίπτωση αλλοδαπών δικαιούχων άδεια παραμονής σε ισχύ ή βεβαίωση ότι έχετε καταθέσει αίτηση για ανανέωσή της.)
•Έντυπο συναίνεσης (https://keaprogram.gr/pub/Home/Contact) υπογεγραμμένο από τον αιτούντα και όλα τα ενήλικα μέλη ή φιλοξενούμενα μέλη της οικογένειας με το γνήσιο της υπογραφής τους από ΚΕΠ ή Αστυνομικό τμήμα (προσοχή η υπογραφή του αιτούντα κάτω κεντρικά).
•Συμβόλαιο οικίας και πρωτότυπο και φωτοτυπία.
•Σε περίπτωση ενοικιαστηρίου συμβολαίου, δεκτό θα γίνεται μόνο το ηλεκτρονικό συμβόλαιο
•Επίσης μόνο προς επίδειξη ένα πρωτότυπο πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής καταστάσεως. Για τους αλλοδαπούς μεταφρασμένο από το ΥΠΕΞ.
Σημειώνεται: Για τους άστεγους απαιτείται η προσκόμιση τωρινής βεβαίωσης ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών από Ανοικτό Κέντρο Ημέρας Αστέγων ή Υπνωτήριο ή βεβαίωση από την Κοινωνική Υπηρεσία του ΚΥΑΔΑ, Ε1 και εκκαθαριστικό, ταυτότητα, ΑΜΚΑ, ΙΒΑΝ, κινητό τηλέφωνο και έντυπο συναίνεσης υπογεγραμμένο με το γνήσιο της υπογραφής.
Σημεία εξυπηρέτησης δημότη του δήμου Αθηναίων
Εργάσιμες ημέρες – Ωράριο λειτουργίας 09.00 –16.00
•Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αθηναίων Αγίου Κωνσταντίνου 14, τηλ.210 5210623
•Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αθηναίων Μαιζώνος 44 & Ψαρών (ΑΠΟ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018)
Εργάσιμες ημέρες – Ωράριο λειτουργίας 08.00 – 15.00
•1η Δημοτική Κοινότητα: Πλατεία Ηρώων, Πλατεία Ψυρρή, τηλ: 210 3256825,
•2η Δημοτική Κοινότητα: Υμηττού 251 – Παγκράτι, τηλ.: 210 7522293, 210 7564795,
•3η Δημοτική Κοινότητα: Γ΄ Ιεραρχών 74 – Πετράλωνα, τηλ.: 210 3427310, 210 3421994
•4η Δημοτική Κοινότητα: Λένορμαν & Αλεξανδρείας 35 – Κολωνός, τηλ.: 210 5157553
•5η Δημοτική Κοινότητα: Πατησίων 237 – Αθήνα, τηλ.: 210 8623320
•6η Δημοτική Κοινότητα: Θήρας 31– Κυψέλη, τηλ.: 210 8668162
•7η Δημοτική Κοινότητα: Πανόρμου 59 – Αμπελόκηποι, τηλ: 210 6998836, 210 6919945
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ