Περιγραφή
Ενδιαφέρεσαι να εργαστείς σε νομικό περιβάλλον, στον τομέα των πελατειακών σχέσεων με προοπτικές προσωπικής εξέλιξης και ανάπτυξης;
Ξεχωρίζεις για τις διαπραγματευτικές σου ικανότητες και επιδιώκεις την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης με στόχο πάντα την μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών;
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, ενός από τους πιο καταξιωμένους & επώνυμους Νομικούς Ομίλους, δυναμικούς υποψηφίους, οι οποίοι θα στελεχώσουν την θέση του Υπαλλήλου Διαχείρισης Οικονομικών Απαιτήσεων.
Advertisements
Ποιες είναι οι αρμοδιότητες της θέσης;
- Ποιοτική τηλεφωνική επικοινωνία με υπάρχον πελατολόγιο της εταιρείας, για ενημέρωση των πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές και στόχο την είσπραξη του εκάστοτε ποσού σε εκκρεμότητα
- Ρύθμιση οφειλών με βάση τον καθορισμό νέου πλάνου αποπληρωμής τους
- Έγκυρη ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας με στόχο τη διατήρηση αρχείου
- Παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης του πελάτη και εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης του διαλόγου, παράλληλα με την διατήρηση ομαλών σχέσεων του πελάτη με την εταιρεία
Απαραίτητα Προσόντα
Τι πρέπει να διαθέτω;
- Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου/ ΑΕΙ/ΤΕΙ.
- Γνώση/Εξοικείωση με το χειρισμό Η/Υ και των προγραμμάτων του Office (Word & Excel).
- Πελατοκεντρική προσέγγιση.
- Ευχέρεια λόγου, διαπραγματευτικές ικανότητες & ευγένεια.
- Δυναμική και προσαρμοστική προσωπικότητα, προσανατολισμένη στους στόχους της εταιρείας.
Παροχές
Τι θα κερδίσω;
- Σταθερό Μηνιαίο Μισθό.
- Bonus επίτευξης στόχων.
- Διαρκή εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας.
- Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους.
- Εύκολη πρόσβαση
- Εμπειρία και soft skills, που απαιτούνται στον τομέα των πελατειακών σχέσεων.
Πληροφορίες ΕΔΩ