Advertisements

Περιγραφή

Ενδιαφέρεσαι να εργαστείς σε νομικό περιβάλλον, στον τομέα των πελατειακών σχέσεων με προοπτικές προσωπικής εξέλιξης και ανάπτυξης;
Ξεχωρίζεις για τις διαπραγματευτικές σου ικανότητες και επιδιώκεις την εύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης με στόχο πάντα την μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών;

Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, ενός από τους πιο καταξιωμένους & επώνυμους Νομικούς Ομίλους, δυναμικούς υποψηφίους, οι οποίοι θα στελεχώσουν την θέση του Υπαλλήλου Διαχείρισης Οικονομικών Απαιτήσεων.

Advertisements

Ποιες είναι οι αρμοδιότητες της θέσης;

  • Ποιοτική τηλεφωνική επικοινωνία με υπάρχον πελατολόγιο της εταιρείας, για ενημέρωση των πελατών με ληξιπρόθεσμες οφειλές και στόχο την είσπραξη του εκάστοτε ποσού σε εκκρεμότητα
  • Ρύθμιση οφειλών με βάση τον καθορισμό νέου πλάνου αποπληρωμής τους
  • Έγκυρη ενημέρωση των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας με στόχο τη διατήρηση αρχείου
  • Παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης του πελάτη και εξασφάλιση της μέγιστης απόδοσης του διαλόγου, παράλληλα με την διατήρηση ομαλών σχέσεων του πελάτη με την εταιρεία

Απαραίτητα Προσόντα

Τι πρέπει να διαθέτω;

  • Απολυτήριο Ενιαίου Λυκείου/ ΑΕΙ/ΤΕΙ.
  • Γνώση/Εξοικείωση με το χειρισμό Η/Υ και των προγραμμάτων του Office (Word & Excel).
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση.
  • Ευχέρεια λόγου, διαπραγματευτικές ικανότητες & ευγένεια.
  • Δυναμική και προσαρμοστική προσωπικότητα, προσανατολισμένη στους στόχους της εταιρείας.

Παροχές

Τι θα κερδίσω;

  • Σταθερό Μηνιαίο Μισθό.
  • Bonus επίτευξης στόχων.
  • Διαρκή εκπαίδευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας.
  • Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους.
  • Εύκολη πρόσβαση
  • Εμπειρία και soft skills, που απαιτούνται στον τομέα των πελατειακών σχέσεων.

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ