400.000.000 δόσεις από ένα πιθανό εμβόλιο της Johnson&Johnson εξασφάλισε η Ευρωπαϊκή Ένωση

400.000.000 δόσεις από ένα πιθανό εμβόλιο της Johnson&Johnson εξασφάλισε η Ευρωπαϊκή Ένωση

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε σήμερα την σφράγιση μιας συμφωνίας με την «Johnson & Johnson» για την προμήθεια του πιθανού εμβολίου της κατά της COVID-19 για έως και 400.000.000 ανθρώπους.

Πρόκειται για το τρίτο συμβόλαιο προαγοράς που υπογράφεται από την ΕΕ με κατασκευαστές εμβολίων κατά της COVID-19, έπειτα από τις συμφωνίες με την AstraZeneca και τη Sanofi.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component isVideo” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>
bannerWrp”>

Με βάση τους όρους της συμφωνίας, οι 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μπορούν να παραγγείλουν έως και 400 εκατομμύρια σκευάσματα του πιθανού εμβολίου, αφού λάβει έγκριση ως ασφαλές και αποτελεσματικό φάρμακο από τη ρυθμιστική αρχή φαρμάκων της ΕΕ.

«Το συμβόλαιο επιτρέπει στις χώρες μέλη να αγοράσουν εμβόλια για 200 εκατομμύρια ανθρώπους. Θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να αγοράσουν εμβόλια για επιπλέον 200 εκατομμύρια ανθρώπους» ανέφερε σε μια ανακοίνωση η ΕΕ.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>

Προκειμένου να εξασφαλίσει τα εμβόλια, η ΕΕ έδωσε στην Johnson & Johnson μια προκαταβολή, το καταβληθέν ποσό της οποίας δεν αναφέρεται.

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version