Το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προσφέρει πλέον κεντρική και άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών για υποθέσεις που αφορούν δέκα δημόσιους φορείς, μεταξύ των οποίων οι e-ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΔΥΠΑ, Επιθεώρηση Εργασίας, ΤΕΚΑ, ΝΑΤ και άλλοι.
Δείτε ακόμα: Ποιοι δικαιούνται ετήσιο επίδομα 250 ευρώ;
Από την 1η Σεπτεμβρίου, το 1555 επεκτείνει τις δυνατότητές του, προσφέροντας εξυπηρέτηση σε άτομα με προβλήματα ακοής, μέσω βιντεοκλήσης στην ελληνική νοηματική γλώσσα στην πλατφόρμα 1555.gov.gr. Η νέα αυτή υπηρεσία αποτελεί μέρος του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του τηλεφωνικού κέντρου, διασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες πρόσβασης για όλους τους πολίτες.
Από την έναρξη λειτουργίας του, τον Ιούλιο του 2021, το 1555 έχει εξυπηρετήσει πάνω από 12,8 εκατομμύρια κλήσεις και έχει δεχθεί πάνω από 93.000 ψηφιακά αιτήματα, εκ των οποίων 25.000 μόνο το 2025. Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι μόλις 17 δευτερόλεπτα, γεγονός που αναδεικνύει την αποτελεσματικότητα και την οργάνωση του συστήματος.
Ψηφιακή εξυπηρέτηση μέσω 1555.gov.gr
Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα για ζητήματα που αφορούν ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΔΥΠΑ και άλλους φορείς, ακολουθώντας απλά βήματα:
- Επιλογή φορέα και θεματικής ενότητας.
- Σύνδεση με κωδικούς Taxisnet.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας και περιγραφή αιτήματος.
- Υποβολή και παρακολούθηση της εξέλιξης ηλεκτρονικά.
Το 1555 αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για την ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών, ενοποιώντας την επικοινωνία με το Δημόσιο σε ένα μόνο τηλέφωνο.